En bloggares bekännerlser

Mina underbaringar, nu är det såhär. Jag är ingen världsmästare på att svara på kommentarer, men jisses upp och ner vad jag blir glad när det trillar in några i kommentarsfältet. För att visa min uppskattning ska jag svara på några kommentarer nu genom ett inlägg! Ni ska veta att jag uppskattar er verkligen, men ibland läser jag en kommentar och väntar med att svara eftersom jag vill göra det i lugn och ro..


//innan jag började mixtra med färgburkarna!

Elin
om himlagott magazine
Det är riktigt snyggt och bra jobbat av er! Resultatet blev kalasbra! :D Jag håller själv på med ett liknande uppdrag via skolan och måste få fråga dig en ska, vad använde ni av för program då ni gjorde uppgiften? Som sagt det blev ett grymt resultat! Det skulle vara riktigt snällt av dig om du kunde besvara min fråga, fastän inlägget publicerades för ett tag sedan. Ha det så bra tjejen!

Svar
Hej Elin! Gud vad jag blir glad av dina fina kommentarer, jag blir alldeles pirrig! I den utbildningen jag går så använder vi oss mycket av InDesign och det är precis det adobe-programmet jag använde när jag formgav vår tidning! Tusen kramar

___________________________________________________

Minnie
om Walking down the street
Hej!
Har du gått och blivit brunett? /M

Svar
Hej Minnie! I sanningens namn så var jag inte brunett längre än en månad då jag till sist insåg att jag är en blondin. Jag slingade håret genomgående blont för några dagar sedan och jag håller nu på att återställa det sakta men säkart! Men det var roligt att prova på mörkt, men ljust är min grej!

___________________________________________________

Ludvid
om sleep tight
Har du msn???

Svar
Haha jag har inte varit inloggad på evigheter, [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0