Walking down the streets with a cloud on your feet, you're in love

//ph by me

Jag lät frisören gå lös på mitt blonda långa, jag har börjat andra året på gymnasiet och alla underbara fikor är äntligen tillbaka! Back in the days, tack för ett härligt sommarlov men nu är det dags att dyka ner i skolböckerna igen och visa vem det är som bestämmer på gymmet... jag längtar faktiskt tills det blir lite höstigt och ruggigt så att jag kan med gott samvete krypa ner under täcket, mysa till det med något mumsigt och se en go film utan att behöva störas av solstrålarna utifrån. Eller nej jag tar tillbaka detdär, nu ska vi suga åt oss så mycket ljus som möjligt innan vintern är här igen. Shit jag måste sluta skriva allt jag tänker haha, nu ska jag fortsätta mitt  urmysiga pyjamasparty med Isaak! I'm out of hereeeeee

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej!

Har du gått och blivit brunett? /M

2011-08-25 @ 10:43:53
Postat av: hannah

waynes smoothie!!! <3

2011-08-25 @ 23:23:15
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte börja blogga som vanligt igen? :(

2011-08-29 @ 18:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0