GOD I MISS YOU GUYS

4 nyanser av Kajsa C. Jag älskar denna tjejjen, och jag älskar fortfarande kvällen som hon, jag och Robin P spenderade på en strand i sydligaste Sverige nu i början av hösten. // photo n edit by me
 
Ja jösses vad det känns skumt och knäppt och ändå, så fantastiskt skönt att inte dokumentera varje dag för en stund. Fast att min störda journalist inom mig saknar stunden på kvällen då jag bara skrev precis vad som har snurrat runt bland molnen de senaste 24 timmarna. Under gymnasietiden var det väldigt viktigt för mig att bearbeta saker genom att skriva och plocka ut några bra bilder, men jag antar att jag har lärt känna migsjälv mer efter studenten. Eftersom det är jag som skriver veckoschemat, med eller utan sovmornar och hålor. Det känns läskigt, läskigt bra. In and out och överallt, vi hörs snart igen mina små frön.
 
BTW; FATTAR NI, JAG FLYTTAR SNART TILL GÖTEBORG! Och ps2, den 10 oktober åker jag till Filippinerna i 5 veckor för att träffa min saknade storebror Allis, men också för att lära mig hur det går till att driva bussiness utomlands. PLUS, att, finast av allt, plåta profilbilder av snickeriet som ska användas till vår nya katalog här i Sverige. Och ps3, puss på era små höstliga munnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0