14/m. LOPPAN SOM LEVER

 
Tjenis godingar, hoppas att er torsdag har varit snäll mot er.... för min har kjepp sprett rätt underbar. Igår hämtade bästa killen mig hjemme för mysisch-potter-maraton. Haha, jag somnade på hans mage efter 20 snabba. Förstår ni hur sövande det är att somna till någons hjärtslag?! Det är nog det allra bästa sättet att avsluta en dag på. Imorse lagade han frulle till mig i klädrejset som vi alltid lyckas åstadkomma, vi vill alltid ''bara ligga kvar en lithen lithen stund till bara''. Idag plåtade jag bild 2/10 till min portpolio - mina vänner Lovisa Blomstrand och Kajsa Cederberg gestaltade två tjejkompisar som inte har sett varandra på länge, på stans gosigaste S.t Jacobs stenugnbageri. Där åt jag för övrigt en sjukt krämig och gosig kokostopp. den såg torr och jäklig ut men BAAM så mös det till i min mun. PUSSx500

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0