5/MARCH.

/mi
 
Idag ska vi skina som diamanter på natthimmeln, min bästa Robin och jag ska nämligen ta steget ut och söka jobb med hjälp av två A4 text och ett brett fett leende. Idag är det riktigt jobbsökarväder, solen skiner som den inte har gjort på flera månader och jag kände verkligen hur Gud ville att jag inte skulle försova mig imorse. Vårstrålarna stekte fram genom min rullgardin. Hoppas att någon nappar på jobbfronten, jag är sjukt redo att tjäna pengar och framför allt kämpa för det. Just nu sitter jag på samhällskunskapen och lyssnar på vår lärare som föreläser om styrelseskick, och bloggar. Jag gör både och, hjärnan arbetar jäklar i det. Vid lunch hamnade jag i ett fönstervalv nere i stan, över en grekisk sallad, med solen och min kille. Han är min superhjälte. PS. Hoppas att vi får våra studentmyssor snart, och kvack vad jag kommer att sakna klassen. PUSSx1000

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh hoppas du blir nöjd mid din mysse, jag minns hur överlycklig jag var när jag fick min!

2013-03-05 @ 17:05:03
URL: http://miassenda.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0