23/m. ett skånskt norrsken

Och hennes namn är Love! Hur passande och hur fint som helst på en tjej som henne. Denna bilden knäppte jag på S.t Jacobs stenugnbageri (med de goda kokostopparna jag berättat om??!)när jag fotograferade henne
och vår gemesamma och galna vän Kajsa.
Udda inredning, världsbra fika för både hungriga och sugna magar.
Favvissmycke! i vanliga fall är jag inte bästis med örhängen till vardags, men dessa godingarna från Forever21 kan inte ens en förlorad ögonhängesjälv som jag säga nej till. Jag får nämligen fruktansvärt ont i ögonen efter några timmar,
but still, så-jäkla-snygga.
Brudar brudar brudar, kaffe och plädar.
Mina duvor höll till utanför Pattisseriet, eller inte längre än att jag tvingade dem.
Ännu en bild från igår när jag fotade ''En första dejt'' med Hannah och Benjamin. 
a lion's roar.
 
Hejj mina sköna! Jag har hostat mig genom lördagen såhär långt och ätit värsta bästa fralalala-frullen, skedat från cheesecaken som står snyggt i kylen och redigerat vidare på mina kära fikabilder. Idag ekar det här i huset, bara jag och Lovis håller låda här hemma eftersom familjen är friska och ute på olika bestyr. Innna de drog sin väg gjorde pappa bästa peppteét med honung och citron, nu har jag alltså sällskap av en kopp te och den enda jäkla kanalen som nås på min tv, tv2. Vilket jag för övrigt tror är ödet, jag är nämligen så slut på debatter hittan och dittan efter allt samhäkllssnack i skolan. Nog om det! Nu: Walking Dead ♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Får du ont i ögonen av örhängena? Hohoo

2013-03-28 @ 01:39:43
Postat av: Petronella

så fin du är! Vad för mascara använder du? Du ser ut att ha långa ögonfransar precis som jag, men verkar få dom att hålla sig fina med mascara på, bortsett från mina som bara slokar då för dom verkar bli för tunga... vilket lyxproblem, hahah

2013-04-06 @ 22:32:11
URL: http://Petronellasparadis.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp före/efter bilder och berätta om din roaccutan-kur? Du ser helt amazing ut!!

Svar: Åhhhhh, I'm getting all blushy over hier! Tack så hemskt mycket, och jo absolut! Det kommer ett samlingsinlägg med bilder och text snart när jag får tid, det är nämligen väldigt viktigt för mig att få det så bra som jag tänkt mig :D Kram! /Hey
HEY

2013-04-12 @ 23:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0