NR1. CAUSE i*M GRADUATED!

 
Oj jäklar, som vi har levat. de senaste dagarna i mitt liv har varit helt magiska, eller de senaste tre åren rättare sagt. This is where I wanna be. Tiden är helt fantastisk just nu, att allting som vi har längtat efter är över(stökat) känns grymt, för utan några förväntningar blev studenten den allra lyckligaste dagen i mitt liv. Med Prag, balen, alla bästaste vänner, hela feta familjen, prinsen, livet - i bagaget så hade jag ingenting att ångra. Men samtidigt känns det som att dessa 18 åren har varit till för att mjukstarta allt det glimrande som väntar mig där ute, världen är ju ordentligt stor och snacka om att den får göra sig redo för mig. (PS! Om några få 18 dagar trallar jag och min favvis på en tre veckor lång båtluff i vår grekiska övärld. Helt oupptäckt, av oss. Love.) Jag vill bara berätta lite ytterligare om studenten och framför allt tacka alla inblandade, jag är så fruktansvärt nöjd med allt som den fredagen erbjöd. Alltså verkligen. ASNÖJD.
 
08:30 kramade vi ihjäl varandra i Stadsparken, sprutade skumpa i ett litet duggregn och hade en riktigt skön champagnefrukost. Kostcirkeln: Sprit och pussar. Efter detta knatade hela gänget till skolan där vi bara förenades med lärare, käkade en grymt fin lunch tillsammans med alla studenter och skrek rakt ut i luften. Hur jävla bra vi är dvs. Mellan alla höjdpunkter smög vi med alkohol på skolan, dansade och snackade skit, som vanligt. Under betygsutdelningen hade vi party varje gång rektorn kallade upp ett namn. Vi var 30 pers, men hallå, livet är ju en fest! Och jag kan skryta med att tillsammans med min lata/fina klass skramlade vi ihop betyg nog att ta titeln för ''bästa sammanlagda betygen i LBS's historia''. Inte illa för klassen som i ettan fick IG i medelvärde på nationella provet i matte. Hahha alltså, hur är det möjligt? Men vidare till utspringet och flaket, det var grymt. Allt var grymt. Äh jag orkar knappt förklara för det känns helt, meningslöst, jag visar er en drös bilder ovan istället. Somsagt! Tack alla fina själar - för att ni finns i mitt liv. OCH PS! Detta är mitt spritt språngande första inlägg från min MacBook Pro ;)))

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är fantastisk vacker intelligent och hela livet och världen väntar dig.Vi älskar dig du är helt otrolig

2013-06-19 @ 00:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0