FÖRTJUSANDE | PROM | FÖRTROLLANDE

Världens med fantastiska Gustafo trixade till våra frillelurer innan balen.
Här har Robin precis fått en skön strandlook!
 
''Och här byter vi löften om att vi alltid skall hålla ihop i vått och torrt och genom hälsa och ohälsa - som bästa vänner.'' Robin Persson den store, so to speak
Under denna dagen fick min riktiga baldejt träda åt sidan och släppa fram Robin, fast med kvällen insåg vi mer att vi fungerar som musketörer, tre sådana. Och världens bästa dessutom.
photo/edit/of Josefin Hey (och mammut)
 
Oh my holy guacamoly, jag har precis genomlidit den absolut gosigaste dagen och natten, it hurts so bad att jag ska splittras från mina favoriter om två små veckor. Balen på Gran Hotel igår var helt magisk. Åh, det känns så konstigt att ens ge sig på att förklara alla de blandade känslorna under dagen/kvällen, så jag låter bli. Jag låter er tolka precis hur fritt ni vill med hjälp av bilderna. Awesome. Hela grejen var bara så himla awesome. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

AH! Fröken Hey, du är ju bedårande!

2013-07-07 @ 23:08:39
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0