10:47 // ett genomskinligt sommarlov

ph/edit av mig
 
Sakta med säkert börjar det kännas som att jag har tagit studenten, och jag har faktiskt bestämt mig för att hålla lite sommarlov fram tills dess att jag och prinsen drar iväg på vårt grekiska äventyr. Jag experienterar med vår nespressomaskin och fyller koppen med skummad mjölk, lyssnar på regnmusik och passar småflickorna. Mamma och pappa drog nämligen upp till Götet imorse för att utforksa lite, och, och, frukost vid lunch, it's like good morning when it's good night. Så himla näjs. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så himla fin vart kommer koppen ifrån?

2013-07-29 @ 10:12:01
Postat av: sabina

OH vad gott det ser ut! =)

2013-08-14 @ 10:28:03
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0