AUGUST.

 
Mmmmmmmmm, jag trodde aldrig att jag skull använda detta uttrycket på riktigt, men, livet leker. Eller det kanske är jag som leker med livet. Vad jag vet är att jag leker med vänner och kärlek, framtid och sommarplaner. Jag tog sommarlov också förresten, även om jag jobbar så känns det gött att klämma in ett genomskinligt sommarlov mellan varven. Min pears lämnar boet för en vecka i Medelhavet om några dagar och, ja men livet lever helt enkelt. PS Yollibox Mango var en liten liten besvikelse, men jag ger mig på en annan smka redan ikväll. Chokladen kan ju bara inte göra mig besviken. Vi hörs sen godingar PUSS x 3748374987598345

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen

vill höra om chokladen var gooood!? please? :D
litar på ditt omdömme ;P

2013-08-04 @ 19:35:30
URL: http://marslammet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0