http://open.spotify.com/track/7vvyRHXpqOM5g0vTxR6DzF

Hej godingar, jag har så mycket nyklickade bilder i arkivet som jag ska redigera till rätta, men först och främst ska jag visa er lite smått gott från min instagram de senaste veckorna. Och jag är somsagt inte hemma, jag är somsagt hos killen som har stulit mitt hjärta och begravt det i Hjärup för all framtid. Eller, åtminstone väldigt djupt ner i hans ficka.
Stiger in i trans varje gång jag kommer hem från en sjukt långsam dag i skolan - och mamma har städat satan ur mitt rum. För jag lovar, det kan bara inte vara jag som stökar ner så jeffligt, varje dag. Tack mammut, du är otroligt bra.
WOW! Girl, Imma be so proud of you. Jag var så himlans stolt över min lilla plutt som gick på sitt livs första disco igår. Vackraste finaste bebis, jag minns när vi hämtade dig på BB. Hahha. Helt blå och röd och slajmig. Finast på jorden, redan då.
Jo! jag har glömt att berätta om den stora lådan jag fick hem. För några veckor sedan beställde jag hem ett paket med massa kraffs från företaget Amway, 1200kr produkter för hår och hud, och detta alldeles superspaceade läppglanset med inbyggd lampa.
I torsdags morse satt jag och Isaak på Öresundståget till skolan. Fett med opepp på att sitta och redigera bilder i skolan... när man lika gärna kan ge sig ut på en spontan fototripp. Som ni kanske inte alla vet så går Öresundståget över sundet, till Köpenhamn, och det är just var vi också gjode. Haha.
Vi hamnade på Fields och bestämde oss för att mucha i oss något gott i någon av restaurangerna på översta våningen. Det bästa som finns är han, god mat och utomlandskänslan. Åh.
och vi spelade in massa heltöntiga filmer. och pussades.
KÄNSLAN! Pirr knorr och åh, fan äntligen. Min snygga studentmössa trillade in på posten i dagarna.
Skinnjacka, kära skinnjacka, du är bara så himla snygg. (OCH PRISVÄRD!)
det känns som att mitt leende blir lite bredare, i takt med att dagarna minskar inför studenten. Hur kan man vara så lycklig över att någonting ska ta slut?? Men egentligen, jag fattar för att jag känner det och för att det bara ska bli en fet frihetskänsla.
Pappa lagar grym mat som vanligt. Just denna gången ovan blev det kyckling i ugnen som har droppat ner på rotfrukter, denna gången blev det sötpotatis, vanlig potatis, vitlöksklyftorm morötter och röd lök. Den mystiska såsen är ingenting annat än turkisk yoghurt, vitlök, citronsaft och en gnutta flytande honung.
en frukost dejt, bara för att jag älskar smoothie, grillade mackor och honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0