APRIL

Robin och jag drog till Malmö för att lämna några CVn, fika och plåta inför min portfolio.
Han är så himla bra.
 
Nu flyr jag in här på bloggen för att dela med mig av min rosa månad. För mig känns April detta året som en tid där jag ska inse, ta tag i saker och samla fett-med-pett. Det händer nämligen en väldans massa saker nu på en gång, och att åka på flera års sjuka gjorde saken bättre nej. När jag är sjuk vill jag mysa, bara hela tiden. Och uppdatera min tumblr, duscha varmt, dricka te och gosa ner mig i bästaste pyjamasen. Kanske är man sjuk för att man ska ha en anledning till att göra just detdär som aldrig hinns med vanligtvis. Somsagt händer det en hel del - Studenten lär bli något av det bästa som någonsin hänt mig, but still, ingen varnade mig om hur mycket fix och trix det skulle bli nu innan??! Jag väntade mig att Gud och alla hans änglar skulle ha förberett allt för mig så det bara var till att lägga mig ner på molnexpressen mot framtiden. Haha, såhär blir jag när jag är sjuk - men sjukast coh finast är min prins. Igårnatt kom han till mig, fruktansvärt spontant vid midnatt, fantastiskt fint. Jag hoppas dessutom med allt jag har att jag får jobbet på The Body Shop i stan som jag suktar över, pliz God. Det som kittlas och river mest i magen är nog att min familj ska flytta till Göteborg, extremt slumpat osv, men detta blir bara ett stopp på vägen innan vi drar allt vi har med oss till Los Angeles. Och jag saknar ihjäl min storebror som drog tillbaka till Filippinerna. PS! ni är fina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0