26/APRIL

 
Livet är fullt med sjuka händelser, sjuka människor, sjuka stunder och ännu sjukare känslor. Men det är allt detta som kan göra livet sjukt fint. Och sjukt härligt. Allting förstäks, liksom. Idag höll jag fredagsmys i allra högsta grad tillsammans med min bästa killen genom ett soligt Espresso House-fönster, lunchandes på två varma Manhattan brownies och en Chai för två. Vi vet absolut hur man gottar sig, tillsammans. Vet ni hur gött det är att ha sin pojkvän, som bästa vän? åh, fantastiska människa. Efter det följde några timmars skolhäng tillsammans med kamrater och en inlämning, och nu har jag en ordentligt soft fredag med familjen. OCH! Wow, jag har hittat värsta spaceade studentklänningen också förresten. Jag önskar er alla en sjuk fredag. PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0