APRIL // BON VOYAGE

edit/of Josefin Hey
photo by Rebecca Hägneryd
 
Idag skiner solen sjukt ostört av moln, inte ens ett förbipasserande som hamnat fel. En helt blå himmel och alla besvär är bon voyage. Det är onsdag, och imorgon är det torsdag, sen fredag, och sen är det dags. Men innan dess vill jag berätta om min minitripp till Fields igår med min gosing, vi käkade en fantastisk onyttig och härlig middag på översta våningen och drack tisdagsöl. Och innan det blir helg ska jag på möte med en pt för konsultation-vad-det-nu-heter för att få ordning på min träning. Haha. Hon ska helt enkelt bara hjälpa mig på traven att få ordning på diciplinen, för det är ungefär det enda som fattas mig på gymmet, jag och Robin är nämligen ett A-team, på att snacka. Nu ska jag pluggisch vidareious, kram po diii

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Herreguuud va söt du är !love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2013-04-25 @ 11:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0