13/a. UNIQUE CHESTERFIELD // 4 LADIES

- klädda knappar på rygg/fotpall
- tillverkad i narvläder av nöt
- färgen stämmer mest in med bilden ovan
Pris: 16 000SEK
 
separationsångesten fortsätter. Känner att jag börjar bli bra på dethär med att adoptera bort saker för att skramla ihop till nya saker. Jag ser det mer som att andra hjälper mig med att betala framtida bestyr och flygresor genom att överta väldigt fina saker, för några slantar. I detta fallet säljer jag min unika, egendesignade, bubbelgumsrosa fåtölj (+ fotpall) i äkta läder med stilrena detaljer. Men jag har aldrig hittat ett värdigt ställe att ställa den på, så, mina favvisläsare, hjälp mig att hitta en rättmätig ägare till denna grymma fåtölj. //PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0