11/a. ÅRHUNDRATDETS TRÅKIGASTE DAG

 
Haha alltså allvarligt, när jag lyssnade på raion imorse fick jag reda på att forskare har undersökt händelser under hela 1900-talet och utsett att den 11 april är den tråkigaste och minst händelserika dagen, evah. Men själv hade jag det väldans fint med sovmorgon, foto all day long och för att sätta grädde på det drallade jag och Esther till alltid-lika-bästa Epresso House. Hon är en av anledningarna till att jag kommer sakna LBS, men vafän, livet börjar snart (efter en 18årig mjukstart, gött) och då är det precis upp till oss vad som händer. Min dag fortsatte med kärlekshäng i form av shopping, med mig hem fick jag söta underkläder och en megaskön borste från Morroccan Oil. Bästa köpet, leet. Fortsätter torsdagshänget nu, så alltså, ha det bäst gossar och gudinnor. KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0