THIS IS MY REVOLUTION

3 trevliga

 

Tjenis mina härliga våfflor med banan och nutella på! Hoppas att ni lever loppan nu på helgen, för det gör jag. Loppor e vad loppor e, lika bra att jag säger de - livsnjutare. Fridays are made for myspys och med finaste vännerna fixade den stämningen sig helt automatiskt. Hamnade på pretty 18 in pink hos en polare som heter Jenna, dänz, tequila och rosa för hela slanten. Ikväll vankas det magaluf-reunion with ma hometeam, saknar allt som har med de 9 tossiga brudarna att göra. Åh. Nu har lördagen slagit lunch efter en riktig lördagsfrulle med mammsen och pappsen ute i den sköna septembersolen. Just nu sitter jag i en stol, och inte vilken stol som helst.... I rummet hörs Cindy Louper och det doftar frisör. Jees, nu är det dags för ey pretty change. Välkommen september!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0