THANK LORD IT'S FRIDAY!

Förra höstens favvisbyxor i silverskedens tecken rykte på imorse, tillsammans med en slapp skinnjacka från Jofama by Kenza. Min gråa mössa som också åkt med ett par härliga säsonger fick lyfta hela outfiten till en slapptuff grej. Jag har väl varit ganska busig mest hela dagen också. 
Påväg till min skola står det en liten tomte och säljer vackra blommor i ur och skur. 
Photo Robin P
Editing/model Josefin Hey, jag
 
Som jag nämnde tidigare så har jag busat mest hela dagen idag. Eftersom det helt ursköna vädret lockade mig och Robin ut på fotohumör lyckades vi klicka ihop 850 bilder, utan vidare ansträngning. Vi käkade sedan på den vegetariska restaurangen Go Vindas som ligger precis kloss intill skolan. Med bästaste nybakade brödet. Även om jag verkar rätt lugn nu i rösten, eller i er hjärna så har jag egentligen väääldans brottom. Sjönk djupt in i redigeringsmode och glömde helt bort att jag ska möta upp 6 brudar för middag och chilledillkvällis om en liten halvtimme! Ni får ha en helt ljuuuvlig fredag gullegumpar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0