I AM NOT A GIRL

fr. my archive
 
Hej alla fina ''middle in between'' som ligger uppe och ugglar såhär natten till onsdag. Redan onsdag! Veckan har bara sprungit fram med sköna sovmornar och roliga dagar - idag har jag haft en blow-me-away the hell fin dag. Det blåste och regnade septemberdroppar över Malmö. Hela dagen har jag spenderat på två olika mässor varav den första var en Kick Off för alla som ska skapa ett företag i UF (Ung Företagande). Sedan haffade jag direkt bussen med en bunke framtidsdrömmare som likt mig är sugna på att plugga utomlands. Jag lyckades bunta ihop allt från Business-skolor i Santa Monica, Bakeryeducation i Schweiz, Interior Design i London och allt, ALLT annat coolt du kan tänka dig. Det finns så mycket jag drömmer om och skulle kunna tänka mig, men vet du vad. I am not a girl, and not yet a woman. Det är okej att inte veta ännu, det slog mig rakt i ansiktet när jag klickade igång kvällens filmvisning som Crossroads stod för, den med Britney Spears och lådan som de gräver ner du vet. I slutet lyssnar hon BARA till sitt hjärta (OMG I'M SO CHEESY), och den punkten kommer alla till. Att detta känns God damn good, men nu in the middle in between är det meningen att fjärilarna ska pirra. Så mycket att vilken fjärilskådare skulle älska att vara i din mage. Och hej till er alla andra fina förresten! 

Kommentarer
Postat av: DIYS

Höstens färg är ju vinrött, tycker du att det är snyggt? Kommer du att använda vinröda plagg i år? :) <3

2012-09-19 @ 13:34:41
URL: http://diys.blogg.se
Postat av: Ebba

Bakery education i Schweiz låter som en underbar utbildning! Vet du även namnet på någon skola där man kan gå det?

2012-09-19 @ 13:45:21
Postat av: Hannah

oh ho, jag har shortsen i tidningen. extremt fula. faktiskt. Men samtidigt så otroligt härliga <3 you are a real beauty girl. me love.

2012-09-20 @ 18:10:08
URL: http://hannahchristensson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0