GE MIG EN TALPEDAGOG, ELLER ETT TANGENTBORD.

Idag mös jag rundor i army pants, en grovstickad ljusrosa historia och resten är detaljer
 
Det har varit en fin och funky tisdag, lite smått grådisig men det gjorde mig inte värst mycket. Vid lunch hittade jag och min fina Robin P till stans bästaste Go Vinda vegetarisk restaurang som idag hade veggibiffar på menyn. Världens bästaste. Sällskap. Jag vet inte om det är så att avståndet mellan mitt hjärta, min hjärna och min mun är ovanligt långt eller om min tunga är möjligen för stor - men jag har fett mycket lättare för att skriva än att uttrycka mig med munnen. Speciellt när jag behöver rensa hjärnan från moln är det min allra mysigaste lösning, och skönt är det. Jag upptäckte det tidigare ikväll när jag för ovanlighetens skull tog mig tid för att skriva dagbok, eller snarare när jag på mitt officedokument ''Not a sinner nor a saint''. Och spänd är jag också för den delen, imorgon ska jag nämligen till hudläkaren för att påbörja min kur mot Roaccutan! Äntligen. Sleep tight mina små Manhattanbakelser ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0