365 DAYS

fotograf Robin P
modell Josefin Hey, jag
 
Slänger in en liten bild från förra hösten, förra september. Förra höstterminen. Ett år har det gått sedan jag och min fina vän Robin P sprang rundor på praktiken och busade, och så mycket underbart jag har lyckats hinna med under detta året. September är en bra månad, idag är det världens bästa dag. Idag är det din bästa dag. För allt du har gjort, alla människor du har träffat, allt skit du har hittat på, alla nätter du har dansat, ETC, har tagit dig precis hit till denna stolen du sitter på denna morgonen. Himlen är sjukt blå utanför mitt fönster. Septembersolen är varm och frisk

Kommentarer
Postat av: mathilda

DIN BLOGG ÄR UNGEFÄR DEN BÄSTA JAG LÄST!!!!!!!!!!!!! Men har en fråga, heter du verkligen Hey? :)

2012-09-06 @ 14:00:44
Postat av: hannah

så himla bra och fint du skriver min vän. skulle jag tatuera in ett blogginlägg skulle det vara detta! du inspirerar mig! kramar till dig solstrålen

2012-09-06 @ 18:22:50
URL: http://coffeeworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0