STUDY ABROAD MEETING

/SBCC, Santa Barabara City Collage
 
Ahhh, korv och festis vad jag är pirrig just nu. Vaknade för cirkus tre timmar sedan och startade direkt igång världens frukostprojekt för att bara bekräfta att idag är det är speciell dag. Början på resten av mitt liv. (Det är det iofs varje dag - men idag är det DAGEN.) Klockan 09 ska jag infinna mig i Malmö på Study Abroad för ett möte ang. utlandsstudier efter studenten. Nu ser jag att klockan springer här nere i hörnet och jag vill bara hinna önska er en alldeles kalasfin onsdag! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Wiii vad roligt! Hoppas det går vägen!

2012-10-10 @ 08:53:10
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Bruchan

Lycka till älskade syster !!!

2012-10-10 @ 10:32:57
Postat av: Hanna

Åh vad spännande! :D

2012-10-14 @ 20:44:17
Postat av: Anna

Hejhej! Jag klickar in på din blogg lite då och då, vad kul att du funderar på SBCC! För det gör nämligen jag också, jag tar studenten i Lund till våren och till hösten har jag planer på ett år i Santa Barbra! :D

2012-11-03 @ 12:28:56
URL: http://www.annispannis.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0