o/31. HALLOWEEN PREPARATIONS

svarta linser & svart peruk

Käraste ni! Mitt förra inlägg var lite bus och godis. Jag drog ett bus eftersom jag ville se vilka som läser min blogg, sanningen är att bilden på mig och Robin togs till ett filmprojekt vi pysslat med i skolan. Uppgiften var att vi skulle efterlikna en filmscen eller skapa en egen film. Nog om det trots att jag har väldigt lätt att släppa loss drömmarna över Atlanten - Emporia! Idag körde jag och en polare till Hyllies stolthet för att checka läget och ta oss en mumsbit/skratta kapp. Det var knappast ont om folk och att det är ett mäktigt bygge kan vi knappast sticka under mattan med. MEN, Nova kommer alltid att stå varmt om hjärtat + att de har ett Ben&Jerry café. Hem kom jag, och i påsarna låg det linser och annan rekvisita inför en kommande Halloweenfest som lär att gå raka vägen till historien! Något annat som står mig varmt om hjärtat är en brasa och varmt oboy såhär på kvällsekvisten ♥

Kommentarer
Postat av: maddie

hihi din buuse.. men drömma får man göra!
vi ses imorgon snyggis, can't wait! <3

2012-11-01 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0