o/26. BEAUTIFUL MIND

photo/editing Josefin Hey
 
HÖSTLOV, drop dead direkt när jag trillade innanför dörren tidigare idag. This is exactly what fridays are made for, skräpmat och schlagertv med familjen. Eller ja, åtminstone den delen som fortfarande inte flytt landet. Dock samlar vi ihop flocken i december när vi åker till Filippinerna för att bara njuta av att vara Hey 5 igen och fira juletid. (Min storebror ska jobba på vårt snickeri där under ett års tid, och jag kan säga att jag har sovit i hans säng ever since. Och nu kom jag på att jag har hans kalsonger på mig också.) Snacka om att jag ska baka lussekatter och bygga sandgubbar så det står gosiga till. Bilden ovan tog jag för ett par månader sedan när jag sist satt på 10 000 meters höjd. Brasa, glass och fia med knuff. Det måste vara med knuff. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0