GEROMAR INTERIOR // BOUTIQUE

AUTUMN NEWS!
Visit our interior boutique Geromar in Höör
 
I fredags hängde jag hos mor och far några timmar i deras inredningsbutik, jag jobbade på att varva fotografering och mazarinätande. Passade på att uppdatera deras fb-page lite men främst hjälpte jag dem med att fika upp alla smarriga kakor. Galet fint med ett personalrum efter skolan faktiskt. Ralala, jag ska lägga ner kallpratet och berätta dagens feta lärdom. Igår hade jag och mina sixy ladies dragit ihop en planeringskväll med massa övrig ätbar mys, lyckat som vanligt åkte vi hem närmare midnatt och när jag steg innanför dörren här hemma hittar jag inte min telefon någonstans. (Du vet känslan när man VET, vetvetvet att den inte är i huset.) Så nu 24 timmar senare kommer min granne in med en liten stackars dränkt iPhone som legat på deras uppfart i dunder och brak, åska och monsoon. Gött att den funkar PERFEKT. Men lärdomen - jag visste att den skulle komma fram så det kändes nästan skönt att vara av med den lite. Sheers på sovmorgon imorgon! In and out g' night 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0