AUTUMN 12 / KAJSA CEDERBERG

foto/editing Josefin Hey
modell Kajsa Cederberg
 
Haha vilken härlig bild jag lämnde er med, lämnade er i sticket för att leva fina dagar i oktober. Jag har lyssnat igenom allt som heter dansk musik, speciellt härliga Seebachs I mina ojne och Valentine med en höstig Kina Grannis. Äh vad tusan, klicka in på min lilla samling av favoritlåtar, kryp under täcket och rulla upp rullgardinen för att se regnet göra vad det är bäst på. Igår hade kanelbullen sin alldeles egna dag vilket gjorde att hela Lund doftade nygräddad kanel vilket i sin tur sedan resulterade i många leende på gatorna. Det händer så himlans mycket i mitt liv nu, jag har träffat en människa som skulle kunna vara min tvillingsyster och som kompletterar mina meningar. Hon är guld. Bilderna ovan klickade jag ihop under en plåtning igår som jag arrangerade i sammarbete med min Mallis-tjej Kajsa och en vacker miljö i utkanten av stan. det blev väldans fint och framhäver ett leende i världsklass och hösten när den är som finast. Nu ska jag fika med några godingar och sedan hålla helg! PUSS-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0