#LOVE # LIFE

#mittvardagsliv
 
Hej hopp här kommer fröken klyscha, hon älskar livet och de få dagarna innan dagen. Dagarna innan dagen. I'm turning 18 on Friday guys, efter ett (skojjar ni, det känns som tre!) års väntan så ska jag också ut och lufta legget och beställa största ölen placet kan hosta upp. Efter att jag fått smak för vad pardey until we die innebär i Mallis nu i sommras vet jag hur pardey det är att dansa greyhound loss med vännerna. Jag har massvis att berätta för er. Kan väl börja med skolan som stjäler den mesta tiden rullar på bra, en tid som jag i framtiden kommer att drömma mig tillbaka till. Tredje året på gymnasiet börjar knata in halvvägs och mössprovningar/inbetalningar till balen väcker liv i fjärilarna i magen. Whats Ap Calendar, motivationsappen, som jag och tre andra tjejer håller på att framställa tar form sakta men säkert. Imorgonkväll arrangeras ett Draknäste på skolan där alla UF-företag ska presentera sina idéer med hjälp av ett bord och en video. Runt kanterna på bordet ska vi fästa fullt med rosa ballonger och sen ska vi pimpa till det med mysiga lyktor, kakor och lite annat grejz. Om några veckor säger jag hasta la vista till allt vad minusgrader heter och flyger till landet där dom böjer bananerna, eller kanske inte, men Filippinerna kommer väl att kännas rätt okej att spendera lite tid i. Och som jag saknar brorsan. + att i Filippinerna är majoriteten kristna så julen kommer inte att vara frånvarandra, möjligen en aning annorlunda, but still! Åter till fjärilarna, han är tillbaka. Vi har hittat tillbaka. Mitt förnuft är tillbaka, honey i'm home ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0