19/n. MONDAY MORNING

 
Imorse vaknade jag tidigare än honom. Solen busade in några strålar bakom gardinen som träffade hans panna så lent. Så tryggt. Pappa hade köpt min favvismüsli så tillsammans med jordgubbsyoghurt kalasade jag på den lilla kombinationen framför gårdagens avsnitt av Solsidan. Vi har hittat hem. Nu rullar syrrans Absolut Kidz 22 högt, för ÅH vilken bra skiva. Fast jag gör det i hemlighet givetvis, Lovis och jag brukar göra hemliga saker när vi har huset för oss själva. Blanda oboy och jättelite mjölk så att det blir en seg smet t.ex. Nu ska jag greppa kameran och knata ner till slottet för att se om jag kan fånga denna fina dagen på några schyssta bilder. We are the kidz with hungry hearts, they'll never succeed with keeping us apart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0