11 // MALMÖ FASHION NIGHT

Igår blev jag inringd av min gamla handledare för att plåta under Malmö Modenatts event. Träffade en drös spännande människor, minglade i butikerna som hade kvällsöppet, träffade Lisa Olsson och efterfestade på Victors. Jag lyckades dra med mig min fina Robin också eftersom jag vet hur galen han är i mode och allt som hör där till, och det jag ville säga var... kolla in vilken läckerbit! Båda bilderna ovan är tagna under tiden han blir stylad på Weekday respektive en annan butik som jag helt tappat namnet på. Men snacka om min fredagskväll blev fin, och ikväll hänger jag i min säng vartenda sekund. Stor hård kram till er kära ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0