2012.05.20 / AFFIRMATION


Lång, busig page. Ja men why not?

Målade alla mina 20 naglar i en sommar-rosa nyans

Hemma hos mammas väninna Wiveca var det ordning på toaletten, ett busenkelt inredningstips är att våga blanda parfymflaskorna och duka upp på silverfat


_LE MINE

Tjenixen gullefjun! Söndagssolen är helt ljuvlig och jag har precis ätit frukost i solen tillsammans med P3 och en alldeles, alldeles underbar H&M upplaga. Passion. Låg uppe långt efter midnatt igår och pillade med bilder, skrev amatörpoesi, lyssnade och tittade upp i taket. Stötte på en sprindel med blicken tänkte på karma. Tror verkligen hinduerna på att dålig karma resulterar i att man återföds som exempelvis ett djur? Kanske en spindel, kanske var det Adolf Hitler som klättrade i hörnet och letade efter ännu ett svagt byte. Fundering2 - hinduerna tror även att man kan återfödas som en växt, en blomma, men hur ska det gå till när man uppfyller sina plikter? En himla massa frågetecken nu när jag pluggar religion, men det är verkligen sjukt fashinerande att vissa människor tror blint på reinkarnation. Vissa = 220 miljoner enskilda personas. Cirkus 25 gånger av hela SVeriges befolkning. Jag tror på framtiden, sommaren, grillning, sanden mellan fingrarna, Magaluf, le löve och migsjälv. Vad tror du på? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0