10.05.2012 // Taking-Care Day


_Today snapshots

Idag har jag inte lämnat huset bortsett från imorse då jag tassade ut till brevlådan för att plocka in tidningen. Regnet nöjer jag mig med att njuta av inifrån, iklädd mina allra mjukaste shorts. Som tidigare nämnt av kloka Karlsson på taket så finns det ingen finare medicin än godis, and my moma always said life is like a box of chocolate. Åh, jag som är så svag för choklad. Varvade liggande soffhäng med sittande, modemagasin och avancerad kaffelatte. Blev nämligen vän med vår espressomaskin som tydligen har inbyggd skummaskin. Som ångspinner mjölken, liksom. Haha. Ha en gosig kväll allihop, imorgon då jäklar i det blir jag mamma! Köss


Kommentarer
Postat av: Lisa

mys

2012-05-11 @ 20:18:58
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: camilla

åh, du är jobbigt vacker, josefin! haha, och choklad är en mycket bra medicin!

2012-05-12 @ 15:10:33
URL: http://mirismalina.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0