SUPERMAN/JOE BROOKS/GO AHEAD LISTEN


Grymma kaffekoppar från Bodum med värmeskydd, perfa för en klant som mig!



En mellis med fördragna gardiner och steariljus

Tjingeling mina käringar! Åh finaley är jag hemma från skolan och det tog inte många sekunder innan jag slängt av mig kläderna och hoppat in i duschen. Brrr, en riktig varm och gosig dusch är precis vad jag behövde. Hoppade sedan vidare i pyjamasen och lagade lite lyxmellis i form av rostmackor, Verumyoghurt med müsli och pressokaffe. Underbart när mememensen kommer för då är det bara mys som gäller. Bläddrar bland fina under från h&m med trötta ögon och laddar inför kvällens Body Pump och en ledig heldag imorgon, sovmorgon är guld. Tat lugnt mina fina, ladda upp med en liten torsdagsfika och ta ett djuuupt andetag ♥ baybay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0