ONE GREAT SUNDAY


Love you suger, grattis på mors dag ♥ för dig är det mors dag varje dag

För att få mamsen på fall bakade jag en somrig blåbärscheesecake med kärlek och jordgubbar. Receptet hittar du här ifall du blir sugen på att överraska någon med något alldeles extra. Vit choklad är fint!

Ikväll hade vi gäster i form av en amerikansk familj som är helt ljuvliga, och barnen blev lite lyckliga när jag skickade iväg dem för att plocka blommor i grannens trädgård... hihi

Somrig och vacker, ryktas om att det var den absolut godaste cheesecaken jag har gjort från familjens sida hihi


Har spenderat söndagen med många timmars trädgårdshäng till denna fina i vår fluffsia soffa


Idag öppnade äntligen poolen och jag kunde inte låta bli att putta i flickorna när de stod och doppade fossingarna. Haha, karma säger jag bare

Jag fick ett ryck och städade rummet, kan väl också kalla det en slags present till mamma som har tjatat på mig i månader... Hon har alltid rätt den kvinnan!

Godkväll läckergumpar! Hoppas att ni har haft en gosig söndag och tagit hand om era älskade mammor lite extra! Dock firar vi mors dag varje dag här hemma hos mig haha, men det är hon absolut värd. Pappa vaknade tidigt och överraskade hela familjen med vars en bricka med frukost på sängen, och frukost på sängen är det finaste sättet att starta en dag med. Så, vill du verkligen visa din kärlek för någon är det ostfrullebulle och småplock (och oboy givetvis) som gäller! För övrigt har jag bara myst och myst sedan vi hördes av senast, har blivit klokare för varje dag som gått dessutom. Insett att stress suger stenhårt och att jag bara lever la dolce vita, och att jag gillar det. Pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0