HAKUNA MATATA, DET ÄR ORD SOM ÄR BRA


Idag plockade jag fram en riktig nationellaprovet-outfit, luftig och relaxed. Je-haw, no more math!!

Haha jag fascineras verkligen över hur genomtänkt denna dagens-outfit bilden är ovan, men imorse hade jag nog med jobb att lyckas hamna på två ben eftersom min säng är så, så, så.. Ja ni förstår säkert.

Nåja, efter 5 snoozetillfällen kom jag på att det vore rätt klantigt att försova sig till Nationella provet i Matte B så tanken av att världens mest ointressnta kurs avslutas efter detta slutgiltiga provet fick mig att ropa Hakuna Matata och bara få det gjort. Så gött, och för övrigt är jag himla stolt över migsjälv. Checkar av B-kursen i matte, 5km kvällslöpning med mamsen i solnedgången, ett par möten med mina lärare angående betygen nu innan det är dags att knyta ihop alla kurserna inför sommaren. Pappa överraskade familjen med hemmagjorda hamburgare (with cheddar cheese, givetvis!) och Ben&Jerry. För att fira att vi lever (PSST! farligt erbjudande på CG, 2B&J för endast 50SEK!). När jag och pappa var och handlade tidigare idag inträffade något sjukt oväntat när vi stod och chattade över vilken sorts bearnais vi skulle välja - ägaren av Bergendahlsgruppen (varav även äger alla CityGross butiker i hela Sverige började snacka med pappa och konstatera att det var länge sedan de sågs. Han är nämligen kund hos mina päron i deras inrdeningsbutik Geromar AB, men det som var mest coolt var nog ändå att han bara handlade skorpor. Mannen tänker kanske på figuren innan sommarn, men vilken härlig farbror!)(Jag gillar ordet farbror också, det låter så skäggigt och skrattigt, liksom.) Sweet dreams mina gullegumpar! ♥ Hakuna Matata - det löser siiiiig

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var kan man hitta de urtjusiga shortsen du har på dig? Kram till dig och din fina blogg!

2012-05-24 @ 00:33:28
Postat av: EMELIE - live the fkn life

sv; ja hur gick det för dig på matten i NP? :D

kramisar & tack, föjder dig på insta nu!

2012-05-26 @ 09:56:56
Postat av: Anonym

sv; ja hur gick det för dig på matten i NP? :D

kramisar & tack, föjder dig på insta nu!

2012-05-26 @ 09:57:04
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0