2HAND // STONEWASHED GREY


_Tisdagsprojekt

Åh ye-haw vilket underbart väder! I brist på sköna jeansshorts plockade jag fram en påse med 2handfynd som jag helt glömde bort att jag gömt undan. Bredvid min skola i stan ligger en liten Second Hand butik vilken drivs av två små tanter som endast plockar ut det bästa va det bästa. Jag har aldrig riktigt haft turen att hitta något som fallit mig i smaken där förut men jag kom faktikst över två par jeans, ett par stentvättade Crocker (ovan) + ett par ljusblå DKNY. Jag fick en enorm uppenbarelse imorse. När jag öppnade garderobsdörren vällde kläderna ut över hela mig, och jag är sjukt tacksam för att jag kan simma för annars hade jag garanterat inte suttit här nu. Uppenbarelsen är, om jag säger bloppis - vad säger ni då? Många av mina kära plagg förtjänar ett bättre öde än att ligga och bara ligga och jag litar fullt ut på att ni skulle tagit väl hand om dem! De flesta plaggen jag tänkt adoptera bort är endast använda ett fåtal gånger, tvättade and treated with löve. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jaa vad kul med bloppis!

2012-05-22 @ 18:53:10
Postat av: Frida/Dezdemona

För en gångs skull känner jag att jag vore på en bloppis! Kör kör kör!

2012-05-22 @ 20:34:20
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hade varit jätte kul ju :D

2012-05-22 @ 23:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0