KAFFEHÄNG // IPHONE UPDATE

image description

Trosan trosan världens finaste ni! Klockan springer ikapp 4 nu på onsdagseftermiddagen och denna festliga och soliga tidpunkt spenderar jag i ett skitigt MEN soligt seven eleven fönster vid centralen. (är det bara soligt och fint spelar dammiga fönster inte någon som helst roll hihi). Världens gosigaste onsdag, jag slutade tidigare så jag drog med mig två fina till centralen för att bara hänga i solen och snacka som bara töser kan. Min käraste storebror plockar upp mig om några korta 5 för att fixa några ärenden och ta oss en liten mumsbit. MUMS, ha det förhimla fint så hördes vi alldeles snart igen,
en hård kram till er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0