EGO BOOST MAGAZINE // HANAPEE


//Blondinbellas kvinnliga karriär/skönhetstidning Ego Boost Magazine. Bildkälla

Just nu sitter jag bänkad i köket hemma med en fet hög tidningar bredvid datorn, fint från Timbuktu i öronen och  världens störiga solstrålar i ögonen. Misstro mig definitivt inte, jag menar mer att det är en tuff kamp att hålla viljan inne att springa ut med Lovis i solen en runda och bara becam crazey. Jag har precis nått halvlek med uppgiften som jag fick av min praktikhandledare Caroline och fyra samtal är avklarade. Den senaste tidningen jag ringde till var Ego Boost Magazine och på redaktionen svarade deras reporter Hanna Persson. Jag pratade just med störtsköna HanaPee. Bloggaren. Jag passade även på att fråga henne om de tar emot en praktikant i höst, men mer om detta kommer jag inte avslöja förrens det är dags... just nu dansar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0