BODYPUMP 09.20


//förran veckan åt vi i indiskt i Helsngborg på Väla centrum och innan vi fick maten expeimenterade vi med att försöka få mina ögon ''större'' och jag vet inte men.. att öppna dem kanske funkar? Lättare sagt än gjort, fotograf Paul Lundqvist.

Vhor dejligt det är att umgås med fotografter. KLockan tickar halvvägs in på 08 och frullen står fint serverad bredvid datorn, blåbärsgröt med massa gottis och två äggmackor. Med kaviar givetvis. Klockan är som ni förstår inte  speciellt mycket för att vara en lördagsmorgon, men jag ser fortfarande vitt (som efter att man har tittat rakt in i en blixt haha) efter att ha loggat in på fejjan och fått denna bilden ovan slängd mitt fejjan på migsjälv. Jag antar att vi får  inleda denna lördag med en go bild på mig,
ha en världsfin lördag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0