2012//SPRING COLLECTION

IRIS & PELLE // JOFAMA BY KENZA

Söndagsmörkret föll smygande utanför fönstret, vipps svipps hokus pokus så är det snart ny vecka igen. Jag kan knappt vänta tills att andra praktikveckan med Caroline ska dra igång imorgonbitti, 09.00. 09.00 är en rejäl sovmorgon jämfört med att börja en halvtimme (vi snackar en HEL halvtimme till under ett varmt mjukt täcke) tidigare som en vanlig dag i skolan. Imorgon visar väderleken att alla skinnjackor som hängt gömda hela vintern kan känna sig välkomna av soliga 4 grader och det blir även ett perfekt tillfälle för min nya vårjacka att göra entré! Jag kommer att vaka den med mitt liv och skydda den som om den hade ett... tack mor och far, ni är fantastiska ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh blir så sjukt avundsjuk nu! helt klart världens snyggaste jacka :o

2012-03-04 @ 21:39:36
URL: http://www.stylebysofia.devote.se
Postat av: Hannah

fuskis. Jag nöjer mig med Kenza läder shorts och kenza7 jackan! men ska övertala mig själv att införskaffa kenza9 också... sååååå snygg!

2012-03-06 @ 19:02:18
URL: http://hannahchristensson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0