NÅGRA DAGAR I JUNI

När jag satt och väntade på bussen morgonen till skolavslutningsdagen var jag fett lycklig. Och blöt. 
Imorgon börjar vecka 2 av mitt sommarlov och under veckan som gått har jag pysslat rundor hemma i mina allra mysigaste pyjamasoutfits. Luftigt, mjukt och gosigt precis som jag gillar det. 
En kväll tog jag fröken Fluffs och promenerade 1,5 timme i området här där jag bor. Först till slottet där hästarna fått föl, i hagarna där blommorna var höga till midjan. Vi fick vackraste avslutet från min brygga där solen sa godnatt på ett sätt som bara den kan. 
 
Det känns nästan lite spökligt att Juni 2012 närmar sig sitt slut. Jag minns när jag satt i skolan en mörk februarieftermiddag och drömde om att få uppleva den 15onde juni när skolan säger hasta la vista och kvällarna blir sådär juniga liksom. Rosa solnedgångar med knott, eller regniga med tända ljus och Elvis - som ikväll. Ibland kunde jag verkligen avsky mattelektionerna efter lunch, så mycket att jag bara kröp ihop hos en kompis och somnade. Eller klickade igång mitt ''under täcket'' spellista och drömde precis till bingen. Juni har varit snällt, taskigt men mest alldeles underbart. Jag slänger upp några favoritbilder imorgon och berättar därifrån! Mjukstartar med ett par bilder ovan, sweet dreams! 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var kommer den söta pyjamasen ifrån?

2012-06-25 @ 21:37:44
Postat av: Hey

Hej Ebba!
Shortsen kommer från h&m och ponschon är från gina tricots kollektion/2011. Kul att du gillade den =) Puss!

2012-06-26 @ 00:54:21
URL: http://josefinheyskola.blogg.se
Postat av: Myrnis

ska du sägaaaa josefinaste!! hihi (den har du säkert aldrig hört förut). blir helt glad av din blogg!!

2012-06-26 @ 19:30:54
Postat av: EMELIE - live the fkn life

så fin du är!

2012-07-15 @ 14:25:39
URL: http://thisemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0