YOU LIGHT UP MY WORLD LIKE NOBODY ELSE

[jag]

Hej min fisar, jag hoppas att allt är helt underbart med er och att ni har haft en gosig helg! Det känns som att helgerna är över innan den hinner gosa igång, men det gör iofs veckorna också när skolan fyller upp dagarna. Idag är det måndag och det är helt fantastiskt att det är måndag! Vädret idag har varit alldeles sagolikt, isblå himmel och friska minus. När jag stod på stationen tidigare idag var det nästan, om jag låtsades lite, som att solen värmde i ansiktet. Det har utan att konstra till det varit en suverän dag, och tacka vet jag härliga människor. Jag har en fantastisk dagordning imorgon som jag längtar efter att ta mig igenom! Bloggar vidare då, jag har inte samvete att ignorera engelskan som ligger här bredvid och längtar efter att bli gjord. Öe. Nu ska ni ha en fortsatt go måndagskväll och fortsätta med det ni höll på med, PUSS


PS. Självklart ska ni få lite good-stöff att fylla öronen med! Hier och här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0