FANTASTISKASTE 30//01//2012


På dejt tillsammans med min käraste, vi skrattade och pratade över ett berg smält Manhattanbakelser

Hej hej hallå! Jag hoppas att ni har haft en härlig måndag i januarisolen - det finns ingenting som kan göra mig lyckligare än att få skjuts hela vägen till skolan på morgonen och se solen vakna, alldeles skär. Eller sakta i backarna, jag måste faktiskt rätta min mening med att lägga till några ting/händelser på listan över ''världens fantastiskaste måndag''. Fantastiskaste, vilket superduperlativ! Att krama vännerna så hårt jag någonsin kan, lyssna på sprallig musik, bära min röda favvis-långärmade i mjukt material till jeansiga jeans, nästan hat-älska känslan över att mina kunskaper på andragradsekvationer sätts på prov imorgon och, OCH [&&&] att till sist avrunda denna väldans gosiga måndag med att bli utbjuden av min prins över två koppar chai och en himmelsk skapelse manhattanbakelse (Dagens tips! Smält i mikron några minuter, avnjut tillsammans med någon du håller kär! Obs, dela gärna sked). PUSS

Kommentarer
Postat av: Britt

Hahahahha 'dela gärna sked', du är så himla roligt Josefin!

2012-01-30 @ 21:52:32
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0