Empire of the sun


[min bild]

HEJ MIN KÄRASTE! Jag hoppas att du har haft en busig torsdag i det busiga vädret som nästan blåste mössan av mig. Men ojojoj ja jisses vad fint jag har haft det - andra dagen på vårterminen avklarad. Jag har kärat ner mig i mina Huntisar och min långa halsisdukis lindrar halsontet och förkylningen. Men ÅH, vem vill vara krasslig när en skön helg ligger 24 timmar in i framtiden och päronen vägrar släppa iväg mig på en glam-fest om jag inte är i perfekt tillstånd imorgon? (Massa honungsmjölk och god musik lindrar även). Detta inlägget ser säkert konstigt ut eftersom det skulle upp igårkväll, meehehen min kvälls-dag-ordning tog över och jag var tvungen att hinna med kvalitetstiden med lille fisen. Massera Lovis fötter och grovstäda mitt krypin följde sedan därefter. Idag är det fredag och det är helt uuunderbart att det är fredag. Jag sitter just nu på journalistiken efter en konstig men fin morgon. Men mest konstig haha, eller rätt fin också. Missade tåget, trillade omkull, upptäckte att min käraste favvis-älsklings lista på spotify trollats bort och sen brände jag tungan på kaffet. Tippen liksom. Men jag tycker att det är ett bra sätt att börja dagen på, eller bra nog för att vara fredagen den 13onde! Håll dig i skinnet idag så att det inte växer ut något ur örat på dig. Ja man vet aldrig, och här har jag laddat upp med lite fredagsmys för dina öron PUSS haj

Kommentarer
Postat av: Myrna

Jag älskar ljuset på denna bild! Färgstarkt som bara den.

2012-01-15 @ 18:03:00
URL: http://myrnisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0