SHAKE MY WORLD +


[hejsan svejsan pilla dej i tjottahejsan]

Lycklig, danssugen och hungrig. En fantastisk torsdagsblandning som sprudlar inom mig nu på fotolektionen som varar fram till lunch. Snälla gud och änglar där uppe, du där nere och allting in between - säg att ungsfalukorven och potatismosen är god idag! Jag satt somsagt hele gårdagen och filade på min engelskauppgift och det kunde jag ju ge mig på att min lärare inte är i skolan idag. Wella wella wella huh, det känns som att mina steg är fjäderlätta nu när jag är helt klar med den. ÅH vad det känns bra. Idag är det torsdag och visst är det helt fantastiskt att det är torsdag, nu är nerförsbacken mot helgen en lätt match. Läderskor, läderskärp, favvis-jeans och spotify högt. SHAKE THAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0