and we danced and we cried and we laughed +




[helgsfin]

Jag hoppas att ni som jag har haft en alldeles gosig helg med goa människor, god mat och allt annat gulligt som börjar på g. I dimman av allt plugg som egentligen skulle tagit min lediga tid fann jag ljuset i (som alltid!) världens finaste kille, långa och soliga sovmornar, stora frukostar, tre rätters, färgglada nackellacket från Forever21 som jag målade på snabbt innan jag stack till dansen tidigare idag. Jag är redan helt nerkärad i 2012s januariarkiv såhär långt och med det sagt så får ni lite fint från de två senaste dagarna ovan. Just nu ligger jag nyduschad i sängen efter ett grymt (G!) pass på gymmet där jag efter styrketräning dansade Sh'BAM för att släppa stressen över matteprovet som ligger två dagar fram... Jag ska ta itu med det ikväll över en kopp varm oboy ikväll efter kvällsmaten, om jag inte snubblar över något annat spännande på vägen. Ha en lugn och go kväll söndagsfisare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0