ACTION SPEAKS LOUDER THAN WORDS



Små pixlar från min söndag

ÅH jag har en förmåga att vilja så himla mycket - vilket inte alltid är så himla tokigt. Mina nyårslöften detta året löd snarare live love laught, till skillnad från föregående år då jag listade ner hur många saker som helst, bl.a. att hänga på gymmet oftare än kor fiser och bli starkare än en superhjälte Men saker och ting ska inte göras bara för att, då blir allting bara krystat, halvhjärtat och tråkigt till slut. Som med träning. Att träna är någonting av det roligaste jag vet och inte tala om den sköna känslan när jag är klar. Jag sover djupare, pluggar effektivare, blir allmänt piggare/gladare och håll med mig om att det känns rätt härligt när musklerna fått sig en ordentlig omgång? (Och chanserna som ökar att jag ska kunna klå killen i armbrytning hehe). Nej tacka vet jag rolig träning! Sweet dreams mina kära, imorgon är det ny vecka med nya grymma äventyr. DANCE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0