VIDEO UPDATE // direkt från bingen


//youtube video from my chanel

Halli hallå i stugan! Just nu ligger torsdagslugnet över mitt hem vilket betyder att hela familjen krupit ner under täckena. Idag var sista dagen jag var i skolan på en hel månad, en veckas sportlov följt av tre veckors praktik föröver. Jag skulle inte vilja påstå att mitt så kallade ''sportlov'' kommer att vara fyllt med tidiga joggingmornar eller sena gympass.... detta lovet ligger snarare lägligt som ett gör-absolut-bara-gosiga-saker tillsammans med världens-finaste-människor, efter sex veckors slit i skolan. Nu ska jag passa på att bara ''chilla könet'' stenhårt den kommande veckan för att sedan ge järnet på praktiken/hos en fotograf i Malmö. Love Actually och en snabbdusch sedan är jag finito för denna veckan, vill ni ha mer av denna filuren kan ni klicka igång videon ovan. Ha en fortsatt gosig torsdagskväll, tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0