MONDAYMORNING +


[todays]

Brrrr! Jisses kisses vad kallt och busigt vädret har varit idag - weatherupdate 21.02: -16* med glimrande ringlande snöflingor. Varje gång jag var tvungen att lämna värmen inomhus idag, inlindad av mina egna armar för att springa till nästa dörr, möttes jag av solen. Jag älskar solen, allt som är ljust. Idag har jag inte gått i sandaler av plast, men jag såg inte ett moln så långt ögat kunde nå. Fantastiska tisdag, WOHOHOW vad det kändes som att jag satt på samma plats, nyvaken imorse för tio minuter sedan. Nu ska jag prova läckra glasögon bågar som jag klickade hem från internet för provning, ÅH mina fina läsare... Kan ni inte pröjsa en laserbehandling till maj? Ha det gott ♥

Kommentarer
Postat av: Hopefully the ONE

Älskling, du kommer vara HUR snygg som helst i brillor



Min glasögonorm, jag älskar dig!

2012-02-06 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0