#FILMTIPS #JUBILEUM #HELGFINT


Hemma hos mig

Brunchade i våfflornas ära imorse tillsammans med en favvistjej
Banan + äppelgröt med kanel och valnöttisar
[fint från mina senaste två]

Godkväll mina käringar! Jag hoppas att allt är sådär barnsligt uppochner fram och tillbaka gosigt med er ikväll, är det inte helt glimrande att det är söndag. Isigt utanför och varmt från brasan ohja vad gulligt jag har det. WAOW dessutom, jag har träffat rekordmånga sköna människor denna helgen efter att i fredags ha gått malmös gator långa tillsammans med min man. Isiga pussar, mumsigt på restaurang Mando, myckett popcorn (En Gång I Phuket, SE DEN!!) i våra guldstolar på biograf Royal - så firade vi vårt åtta-månaders-jumibleum. ÅH OH AH vad jag diggellidiggar dig. I lördags samlade jag ihop mitt kraffs och gjorde mig redo för att först föra tillsammans med tio bruttor hemma hos systrarna Johansson, bussen vidare till en av årets fetaste fester. ÅH vi är alla dansdrottningar. Grevinnan och jag avslutade sedan den redan askalasa lördagen i pyjamaspartyform med en påse chippe och tjejtrams. SWEET DREAMS

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har inte berättat något om din kille sötis! Roligt för dig, kram :)

2012-02-05 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0