ATT VARA LYCKLIG ÄR INTE ROCKETSCIENCE







//helg nummer sex

Årets sjätte helg ligger varmt om hjärtat, ikväll somnar jag förmodligen direkt när jag låter ögonlocken bestämma + med ett leende på läpparna. Ikväll är jag ordentligt pösig. Men på ett härligt sätt liksom, tröttheten efter att ha haft en alldeles alldeles nästan för fin helg. Givetvis hoppas jag att ni har haft tre gosiga dagar tillsammans med piluttafina aktiviteter som långa sovmornar och annat som är guld värt. Helgerna = ovärdeliga.

Inatt trillade jag in genom ytterdörren runt 3 tiden, grymt grymtigt födelsedagsfirande av min fruga Rebecca, hennes mamma och hennes broder Viktor. Hatten av för god mat, ölspel, gosiga människor och dansband. Idag hittade jag till gymmet//träna in bakis. Det kändes som att någon hade letat reda på luftgeväret och punkterat mina lår och hälsenor. Men 40 minuter på bandet, ÄNDÅ! Bet ihop och sprang kvicksand, belönades med en dunderkväll #tasty #delicious #lovely #food #madebydad. Vi fick besök av ett tvillingpar tidigare ikväll, två urmysiga killar i trettioårsåldern som bor tillsammans. Nu sluter jag ögonen och låter John Mayer vagga mig till sömns. Puss mina lymlar, sweet dreams ♥

Kommentarer
Postat av: hannah

så mycket härligt min fina vän, och jo jag tycker faktiskt att lycka är lite rocketsience. Men du som är så peppig och glad kan väl tipsa lite om sånt som gör en mer josefinhey-glad!

2012-02-13 @ 08:43:36
URL: http://coffeeworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0